E-mail   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Telefon  +48 66 33 98 515

Wypadki

Pracownik uległ wypadkowi w pracy? A może w drodze do niej? Nie wiesz co trzeba zrobić? Jakie dokumenty należy sporządzić? W jakich terminach?

Pomożemy!

Wypadek w firmie nakłada na pracodawcę dodatkowe obowiązki. Ich niewykonanie nie tylko może pozbawić pracownika odszkodowań ale również naraża pracodawcę na potężne kary finansowe oraz pozwy sądowe.

Pracodawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powypadkowej dla pracowników którzy ulegli wypadkowi w pracy bądź w drodze do pracy lub z pracy.

 

 

 

 

Oferujemy wykonanie wymaganych przez prawo działań w ramach przygotowania niezbędnej dokumentacji tzn. sporządzenia protokołu powypadkowego, karty wypadku itd.

Prowadzone przez naszą firmę postępowanie powypadkowe nie ogranicza się do wypełnienia odpowiednich druków i formularzy zgłoszeniowych. Badamy każde zdarzenie pod kątem opracowania zaleceń ograniczających wszelkie niebezpieczne zdarzenia w przyszłości. Przygotowujemy niezbędną dokumentację do GUS i ZUS.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu postepowań wypadków ciężkich , zbiorowych i śmiertelnych.

Oby nigdy taka pomoc nie była Państwu przydatna – ale jeżeli będzie potrzeba , zawsze pomożemy!